5 Eylül 2010 Pazar


(Yeni bir bebek geldi dünyaya bugün ve ilk görenlerin duygularını yazması için hazırlanan defterine ben de aşağıdakileri yazdım. Hoşgeldin, güzel bebiş...)


Merhaba Büşra'cığım ve küçük ...........,

Bugün dünyadaki en kutsal, en güzel duygu olan anneliğin önemini tekrar yaşadım sizinle.

Doğacağını öğrendiğim andan itibaren gelmek istedim yanınıza. Ve o kadar şanslıyım ki; hastaneye varmamdan 5 dk. sonra doğdu bebiş.

İlk görenlerden biriyim; bebişin dünyaya bakışını, henüz el ve ayalarına kan gelmemiş, ortama ayak uydurmaya çalışan pembe-beyaz tenini, işte geldim diyen çığlık sesini belli eden titrek dudaklarını...

Duygu selini yaşayan ailene ağlama diyemedim! Çünkü dünyanın en güzel gözyaşlarını akıtıyorduk hep birlikte.

Sağlıkla dünyaya merhaba diyen yavrucağa, dilimizdeki şükür ve nazar dualarına 'amin' diyordu bu gözyaşları...

Tanımayan gözlerle bakarken camın arkasından, ne kadar değerli bir aileye sahip olduğunu hissediyordur belki de...

Umarım ömrü boyunca Sağlıklı, Sevgi dolu, hayırlı bir evlat olur.

Sen de dönüşü olmayan bir değere sahip oldun bugün. Kalbini büyüttün, olgunlaştın, varlığının değerini arttırdın, çünkü anne oldun!

Kendimden biliyorum ki; bundan sonra sağlığına dikkat etmek, kendine iyi bakmak daha önemli hale geliyor. Çünkü sana ihtiyacı olan bir varlık var kucağında...

İçine sokasın gelir de sarmaya korkarsın, ağlarken kalbin acır da en çare bulucu olursun, bugüne kadar ki bütün acemiliğini unutur, dünyanın en çalışkan, en cesur, en metanetli, en cabbar insanı sen olursun. Yüreğini büyütür büyütürsün de, içine bebişini sığdıramazsın.

Herkese olduğu gibi, sana da çok yakışacak eminim annelik. En iyi şekilde bebeğine bakacağına hiç şüphem yok.

Bugün, hiç aklımdan çıkmayan annelik duygusunu bana yaşattığınız için binlerce teşekkürler sana ve bebeğine...

Allah nazarlardan korusun sizi.

Kendinize iyi bakın, çünkü unutma, sen artık bir annesin!

Sevgi ile,

Mine (Mert'in Annesi).

.

Hiç yorum yok: