15 Şubat 2008 Cuma

BİR ARKADAŞ DEMEK BİR DÜNYA DEMEK

Neden bu başlık?
Çünkü bu sitemin kurucusu, hatta isim annesi ben değil, bir arkadaşım olduğu için...
Benim şiir yazmak, makale yazmak, görüş bildirmek, yani yazmak
hobimi bilir kendisi. Ben düşüncelerimi yazmakla açılırım.
Konuşmayı da çok severim ama çantamda bir kalem ve kağıdım mutlaka
bulunur. Bazen denizdir, bazen bir şarkı, bazen de kalabalıktır bana ilham veren. Ama yazmayı çok severim.
Sitemin ismine bayıldım; arkadaşıma binlerce teşekkürler:
HAYATMERT ; çünkü 'Hayatım Mert' .
O benim 6 yaşındaki biricik oğlum MERT .

Yanda pasta tasarım blogu bulunan arkadaşım Nesrin'i de ziyaret edin ki, yazdıklarımı sizlerle,dünya ile paylaşabilmem için bana açmış olduğu bu siteden dolayı tekrar tekrar teşekkür edelim.

Kendisi de bir anne olan Nesrin'e ithafen yazdığım naçizhane şiiri de, şiirlerim bölümünde (Aşçı Anne) okuyabilirsiniz.

Her yazılanda bir hayat, bir mutluluk, bir paylaşım bulmak dileği ile...Hayat sevgi,
Hayat gülücük,
Hayat öpücük,
Hayat Mert, ya sizce...

1 yorum:

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

CANIM BENIM, SANAL DUNYAYA HOSGELDIN....... GUZEL YAZILARINI, SIIRLERINI, GUNCELERINI, ANILARINI OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM..... SEVGİLERİMLE BENİM CANIM ARKADAŞIM...